2014. szeptember 18., csütörtök

Szeretem az őszt- Vagány burgundi

Ha ősz, akkor sminkek terén nekem a mélyvörös, bordós, lilás árnyalatok jutnak eszembe. Eddig leginkább az ajkaimon használtam ezeket az árnyalatokat, de már régóta nézegettem a burgundi vörössel árnyalt szemhéjakat és ma úgy éreztem, hogy itt az ideje kipróbálni.


A színeket a Coastal Scents Original palettájáról választottam. A sötétebb, bordóbb színt egy applikátorral felvittem a mozgó szemhéjra, majd egy világosabb, inkább lilásabb bordót pedig a mélyítővonalra egy pufi satírozó ecsettel. Kihúztam a szememet, elsatíroztam a szemceruza vonalát, műszempilla, szempillaspirál és készen is vagyunk. Pirosítónak egy üde rózsaszínt választottam. Az ajkaimra egy Avonos rúzsceruza került, amiben bár vannak apró csillámok, de összességében matt finisű.




Bár a hétköznapokhoz túl erősnek érzem ezt a színt a szemeimen, de nagyon tetszett a smink. Annyira őszi, és annyira illik ehhez a kicsit napsütéses, kicsit szeles, de kellemes időhöz, ami most nálunk van.

Milla puszi: Fanetto

6 megjegyzés:

  1. Csodás a smink, rám pontosan az ilyen jellemző ősszel :) Én hétköznap is szívesen viselem, annyira imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagy semmi, mondjuk akkor tényleg hangolódsz az őszre :)

      Törlés
  2. Szokás szerint csodás smink, jól áll neked, és a hajad is tökjó, tetszik a fonás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, milyen kedves vagy, köszönöm :) Szeretem így a hajamat :)

      Törlés
  3. Nem győzöm elégszer mondani, hogy milyen szép, és ügyes vagy Fanni, imádom a színeit!:) A hajad pedig szuper lett, Anyukádnak elismerésem, tényleg kevés a szép ombre..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, te kis drága, köszönjük mindketten :) <3

      Törlés