2014. április 24., csütörtök

Cukiság a négyzeten

Mint minden lány én is szeretem, ha szépen ki van lakkozva a körmöm. Szeretek elveszni a körömlakk-kínálatban a Müller polcai között. Még az illatát is szeretem. De valahogyan képtelen vagyok kivárni a száradási időt, abszolút antitalentum vagyok, ha körömdíszítésről van szó, és a sok pepecselés után, ha ügyetlenül mégis belerondítok a még száradó lakkba, annyira mérges tudok lenni, hogy inkább hagyom az egészet. Aztán ha nagy nehezen mégis sikerül valami olyat összehoznom, ami tetszik, akkor általában a jónak hitt, ám csapnivalóan rossz (egyébként nem olcsó) fedőlakkom miatt az egész manikűr felbuborékosodott. Na, ez volt a totális kiégés legfelső szintje, és eldöntöttem, hogy én aztán tuti, hogy nem fogok pepecselni a semmiért.
Aztán ugye van nekem egy blog-tesóm, Kata, aki mindig nagyons szép, izléses, nőies manikűröket készít és mindig kedvem támad körmöt lakkozni, ha megnézem egy-egy bejegyzését.
Még egy löket volt, hogy pár hónapja találkoztam az O.P.I. Couture de Minnie kollekcióval és hirtelen felindulásból megvettem (egy kivételével) az összes lakkját. Gondoltam, jó lenne egy minőségi lakkot is kipróbálni, ha már a többivel úgy meggyűlt a bajom, hátha változtat valamit a véleményemen. Persze az elővigyázatosság kedvéért, az alap- és fedőlakkot is lecseréltem, és láss csodát mindjárt más színben láttam a dolgokat (oké, lehet, hogy ebben közre játszik a bubblegum-pink szín is).


Tehát ezt a manikűrt a kollekció két általam legjobbnak titulát körömlakkjával készítettem. A szép rózsaszín, ami szinte magától felkerül a körmeinkre, annyira könnyű felkenni a Chic from Ears to Tail (áhhh, hogy lehet valaminek ennyire cuki nevet adni????). A fehér masni pedig a Minnie Style-ban lévő kis strasszokból áll (tudja valaki a hivatalos nevüket ezeknek a lapocskáknak?).


Szóval életemben először horgásztam (vagy halásztam), és fogpiszkálóval szedegettem ki a fehér glittereket az egyébként szerintem fedőlakként funkcionáló Minni Style-ból (már teljesen elhivatott körömdíszítőnek nézek ki, nem?). Ezt a két lakkot szoktam úgy is kombinálni, hogy a gyűrűs ujjamra mindig egy-egy réteget felviszek ebből a glitter-áradatból. Mert ugye egy aplikáció során, kb. 5 darab csinos kis lapocska csúfoskodik a körömön, ami szerintem nem szép, szóval kb. az ötödik réteg után kezd el hasonlítani arra az örvénylő csodára, amit az üvegben látunk. Namármost ennek az a hátránya, hogy egyben le tudjuk húzni a körmeinkről, de aki meg tudja állni, hogy ne piszkálja, annak ez egy szuper módszer, én képtelen vagyok rá, mindig piszkálom a körmeimet. Aztán most valami finomabb verziót szerettem volna, ezért döntöttem a masnik mellett. Végtelenül egyszerű ez a technika, szerintem nagyon sokan ismeritek. Először kövekkel láttam ezt a díszítést, de szerintem az első mosogatás alkalmával rejtélyes módon leestek volna a körmeimről, ezek a kis hexagon glitterek viszont bombabiztosan a helyükön csücsülnek a feddőlakk védelme alatt. A lényeg az, hogy egy lapocska két ellentétes irányába egy-egy piramist építünk úgy, hogy a csúcs a középső lapocska legyen. Húú, ez sokkal bonyolultabb leírni, mint megcsinálni, de kép alapján simán meg lehet csinálni.



Kis buborékosodást azért itt is sikerült összehoznom, de azért jóval kisebb mértékben, mint máskor, úgyhogy ezzel még abszolút ki vagyok békülve

Szóval ez az a glitter áradat, ami annyira megfogott a boltban és ami sajnos csak nagy küszködések árán jeleik meg a körmeinken. Lehet inkább dísznek fogom használni :D


Az első találkozásom Sally Hansen márkával, de a Big Shiny annyira gyönyrörűen teszi a dolgát, hogy az valammi hihetetlen. Annyira féltem a buborékoktól, hogy szinte szuggeráltam a körmeimet száradás közben, de a végeredmény nagyon meggyőzött: olyan, mintha géllakom lenne. 

Milla puszi: Fanetto

4 megjegyzés:

  1. Ó Fannim!:) Nagyon nagyon ügyes vagy! Nem szeretem a rózsaszínt de ez az árnyalat nagyon tetszik,olyan pont kellemes, és igazán eltudom hozzád képzelni!:) Köszönöm a dicséretet!<3 Még sok szép ilyen manikűrt szeretnék látni Tőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt hiszem, hogy az előző manikűrvadásznál tudatosult bennem, hogy te nem szereted a rózsaszínt, szóval eddig is mindig olyan jól esett, ha megdicsérted, amit blogra csináltam, sminkeltem, de ezek utána pláne. Mert itt aztán mindent áthat a rózsaszín. És képzeld el, hogy már háromszor van rajtam egymás után ez a lakk, annyira szeretem :) <3

      Törlés
  2. Nagyon tetszik, olyan cuki lett ezzel a masni motívummal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ahhoz képest, hogy én csináltam én is nagyon meg vagyok vele elégedve :) Örülök, ha neked is tetszik, Gabica :)

      Törlés