2014. március 26., szerda

Naked 3, avagy a legfannisabb* paletta a világon

Nagy Youtube-ozós lévén, nagyon sokszor láttam az Urban Decey palettákat bevetés közben. Tetszettek, kipróbáltam volna őket, de valahogyan nem vetemettem arra, hogy az ügy érdekében komolyabb lépéseket tegyek. Aztán felröppent a hír, hogy a cég a már fogalommá emelked Naked palettáknak újabb tesót csinál. Néztem róla képeket, ezernyi videót, és szerelem... szerelem volt első látásra. Mire elszántam magamat, hogy megrendelem, arra kifogytak a készletek, aztán nagy nehezen rátaláltam egy oldalra, ahol kapható és rászedtem magamat az első külföldi rendelésemre.



www.beautybay.com oldalról rendeltem. Zökkenőmentesen lezajlott minden, nem volt nehéz sem a regisztrálás, sem a rendelés, sem a fizetés. Féltem, hogy majd kétségbeesett Facebook-üzenetekkel kell bombáznom az ismerőseimet, mert paypall kell az utaláshoz (ami ugye nekem nicsen, szóal kellett volna valaki, aki ezt elintézi nekem), vagy hogy futkozhatok be az otp-be, mert nemzetközi utalást kell kezdeményeznem (egyáltalán van ilyen?). De a lehető legegyszerűbb fizetési mód van: egyszerűen csak a bankártyánk adatait kell megadnunk, leellenőrzik, hogy van-e fedezet a rendelt termékekre és ha minden jól megy, akkor legkésőbb 7 munkanapon belül a postás bácsi hozza is a kincseket. Ezesetben apuka hazaállított, és mint egy elhanyagolható információt, csak úgy félvállról odalöki, hogy nekem jött egy csomagom. Azon gondolkodtam, hogy hol volt az előző egy hétben, míg én arról áradoztam, hogy megrendeltem a NEKED 3-mat. Körülbelül úgy bontottam a csomagot, mintha egy lakatlen szigeten két heti éhezés után egy kajával telerakott ládát találtam volna... sikongattam, ugráltam, táncoltam, mint egy kis idóta.



Beszéljünk először is a csomaglásról. Semmi túlcicomázott, agyontervezett túldizájnolt dolog. Egyszerűen csak elegáns, nőies és szép. A papírdoboz elején ott vannak a színek, a hátoldalon pedig az ajándékba kapott primerek és a palettához járó ecset is. Maga a doboz elég erős műanyag, biztonságosan záródik. A hozzá való ecset nem rossz, de azért közel sincs annyira jó, mint a Sigam ecsetek. Kétvégű: egy satírozó és egy pici árnyékoló rész.



A színek lenyűgözőek. Tökéletes minőség, fantasztikus pigmentáltáság, különleges, jól kihasználható árnyalatok. Nagyon jól kombinálhatók a színek, lehet vele dögös, erőteljes, feltünő bulisminket is csinálni, de ha egy üde, bájos könnyed kinézetre vágyunk arra is tökéletes. Nem írok mindegyik színről külön-külön, de a kedvenceimet szeretném kiemelni.


A Strange egy szép világos, matt szín, ami tökéletes a szemöldökcsont kiemelésére. A Dust a legszebb csillámos rózsaszín, amit valaha láttam (nem, természetesen a kép nem színhű...). A Limit-et pedig átmeneti színként szeretem használni a mélyítővonalam fölött.



Vicces, hogy a Buzz-ról mindig a Toy Story jelente jut eszembe, amikor a az űrhajós játék azt mondja, hogy 'Buzz Lightyear akcióba lép' :D Amúgy egy gyönyörű szín, nagyon szeretem.



A sötétebb színek közül az abszolút kedvencem a Blackheart. A képen természetesen nem látszik, hogy a fekete szemhéjpúderben bordó csillámok vannak. Nagy bevetésen ő még nem volt, kicsit félek, hogy felapplikálás után ez a csillogás el fog tűnni, de talán, ha egy fekete krémes alapra tesszük fel, akkor jól fog szuperálni.

Érdekes, hogy amikor belemártom az ecsetet, általában pánikolok, mert olyan, mint amikor előre láthatólag egy rossz minőségű szemhéjpúder porozni fog, De amint felviszem a szememre, ez a 'porzás' eltűnik, gyönyörűen lehet vele dolgozni, könnyen satírozható. Alapozóbarát, szóval aki először az arcát sminkeli és csak utána a szemét, annak is tökéletes, mert nem lesz a fél paletta a szemünk alá potyogva.





Gondolkodtam rajta, hogy milyen sminket csináljak, ahol több színt is használok, lévén, hogy a paletta bemutatása a cél. Aztán mire a végére értem, nem lett valami korszakalkotóan extravagáns, viszon egész nap magamon hagytam és nagyon jól éreztem benne magamat.



Termékek, amiket használtam:



Ennek a L'oréal sminkalapnak nagyon ígéretes állaga van. Kicsit olyan, mintha hab lenne és már a boltban láttam magam előtt, ahogy kitölti a pórusokat. 5000 forint fölött van az ára, azért nem vettem volna meg, viszont a DM-ben nálunk most 3000 forint körül adták, és annyiért gondoltam kipróbálom. Csodát nem csinál, de nem rossz termék. A korrektor nagyon jó, szerintem kedvenc lesz.







A Strange ment a szemöldökcsontomra, a Dust és a Buzz a mozgó szemhéjra, amit egy olyan ecsettel vittem fel, amit Mac Fix+ spry-vel befújtam, így sokkal erőteljesebb volt ez a két szín, valamint a csillámok is jobban érvényesültek. A Balckheart volt a kontúrszín, a Nooner-rel pedig az éleket satíroztam el.












Bő 12 óráig fent volt rajtam ez a smink. Közben főztem, egy reklámanyaghoz sminkeltem egy fotósnál (szóval 20-szor kivert a víz az izgalomtól), bejártam Szombathely főterét kétszer, forróvizes fürdőt vettem és este negyed11-kor, mikor odaálltam a tükör elé, hogy na már pedig én ezt most lemosom, még mindig olyan gyönyörűek voltak a színek, még mindig olyan hibátlanul a helyén volt  minden, hogy komolyan sajnáltam lemosni. De mivel a szép rózsaszín ágyneműmet jobban féltem és nem akartam összekkeni, ezért kénytelen voltam rá... na meg ugye nem alszunk sminkben! :D

Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. Apa valahogy nekem is hasonlóképpen áll hozzá a postai csomagjaimhoz... azt hiszem ez IS ilyen pasis dolog lehet!:D Annyira szép ez a paletta, hogy nagyon! Már vagy 30 tesztet láttam róla, de egyiket sem unom,még ugyan ennyit megtudnék nézni. Nagyon szép sminket csináltál vele, a Dust árnyalat a kedvencem.Az ajkaidra mit használtál? Nagyon szép fénye van a közelieken! Az utolsó képen olyan szép vagy Fanni, a Tündér és a Dög (jó értelemben) szó jutott róla eszembe elsőnek, egyszóval csoda szép vagy mint mindig...<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem hiszem, hogy elfelejtettem feltölteni a képet, most pótolom. Amúgy egy essence rúzs, méghozzá a Honey Bee árnyalat :)

      Törlés