2014. március 2., vasárnap

Februári kedvencek



El sem hiszem, hogy megint eltelt egy hónap. Konkrétan olyan érzés, mintha egy hete fényképeztem volna be a januári kedvenceimet. Mindegy az idő rohan, de azért volt idő új termékeket kipróbálni és megszeretni :)

Sminktermékek

L'oéal Mega Volume Miss Manga szempillaspirál



Amikor megvettem ezt a szempillaspirált és először kinyitottam, az volt az érésem, mintha be lett volna száradva. A kefe nekem teljesen olyan hatást keltett. De egyébként semmi baja nem volt és első használat után már tudtam, hogy nagyon jó lesz a kapcsolatunk. Tudjátok (és biztos már unjátok is), hogy mennyire elégedetlen vagyok a szempilláimmal, de ez a spirál még nekem is látványos szempillákat csinál. Na nem annyira, hogy ezt képekkel bizonyítani lehessen, szóval megkértem egy kedves vasvári lányt, hogy legyen az alany, akin bemutathatom, hogy mit tud a Miss Manga:



Leilának az első képen igencsak lapos a pillantása, de szerintem nagyon jól látszik, hogy mennyire kiemeli a szép szemeit ez a szempillaspirál. A formulája/állaga nagyon jó, könnyen lehet vele dolgozni és több rétegben is szép hatása lesz, nem csomósodnak össze a pillák. Szeretem azokat a spirálokat, amiknek a keféje nincs túltervezve. Nekem sokkal jobban bejönnek ezek az egyszerű fajták. Az, hogy a kefe vége elkeskenyedik, lehetővé teszi, hogy a belső szemzug pilláit is szépen kifessük, anélkül, hogy összemaszatolnánk a szemhéjunkat.

Revlon Colorstay alapozó és Colorburst ajakápoló



Tesztet egy korábbi bejegyzésben olvashattok róluk. Nagyon szeretem mindkét terméket. Az alapozó az eddigi legjobb, amit próbáltam, pedig én aztán próbáltam párat. Az Amazonról lehet őket rendelni, szóval bátran használom őket. Kiváló termékek.

Bahama Mama bronzosító



Ha tudnátok, hogy nekem erre a bronzosítóra milyen régóta fájt a fogam... Biztos tudjátok, hogy nagyon szeretem kontúrozással alakítani az arcformámat és ez a papírdobozba zárt csoda erre a célra tökéletes. Kicsit sötét, szóval nyáron jobb lesz az arcszínemhez, de ezzel nem igazán törődtem, használtam én ezt, ha kellett, ha nem :D 



Hoztam egy képet, ahol a három birtokomban lévő bronzosítót szeretném összehasonlítani. Szerintem nagyon jól látszik, hogy a Bahama Mama a legjobban építhető. Míg a Sleek a harmadik réteg után is ugyan olyan volt, addig jól látszik, hogy a Bahama Mama a swatch szélein sokkal halványabb. Talán a három közül ez a legszürkésebb barana (a legsötétebb is). 



Arcápolás

Garnier Micellás Víz



Na ez egy csoda. Nekem csak az olajos, kétfázisú sminklemosók távolították el maradéktalanul a szemsminket, de nagyon nem szerettem az utána lévő olajos hatást. Ez a termék ugyan olyan hatásosan eltávolít mindent, nincs utána az a rossz érzet, na kicsit azért szárít, de ezt egy szemkörnyékápolóval szépen helyre lehet tenni. Számomra még mindig rejtély, hogy mi az a micella. Állítólag magához vonza a szennyeződéseket, ezért olyan fantasztikusak ezek a termékek. Na az én ilyen reklámszövegeknek nem igazán szoktam hinni, mindenesetere ez a cucc nagyon tud.

Testápolás

Nivea testápló



Az én bőröm nagyon kevés testápolási terméket visel el. Egyszerre viszked, ég, ha túl sok illatanyag van az adott testápolóban, tusfürdőben. De a Nivea termékeit általában szeretni szokta a bőröm. Ez a testápoló (hányadszorra használtam a termék és a testápoló szót?) olyan bársonyosan puha, selymes bőrt varázsol nekem, hogy húúú meg ha. Nagyon szeretem, semmi irritáció, semmi viszketés, csak a finom bőröm.

Hajápolás

Yunsey All in one hajápoló



Nagyon szeretem a Yunsey hajápolóit. Ettől a márkától használom a kifésüléskönnyítőt, a hajvégápoló olajat. Ez a spray-be zárt csoda 12 ápoló tulajdonsággal bír (ők 11 plusz 1-nek hívják, mert az úgy nyilván jobban hangzik, mint a 12. Ha csak simán 12 lenne a flakonra írva, abban nem lenne semmi extra, igaz?) Szóval van itt minden, amit egy hajápolónak tudnia kell, véd az UV sugarak ellen, fényt ad, tápanyagokat biztosít... stb. Nagyon lágy lesz tőle a hajam, az illata csodálatos, nagyon szeretem használni.

Valamelyik terméket próbáltátok már? Mik voltak a februári kedvenceitek?

Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. Épp ma vettem meg a Miss Mangát!:D Remélem nekem is beválik mert vegyesek a vélemények! A Garnier micellás víz meg hát szerintem is egy csoda...pedig féltem tőle!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon hatékony munkát végez a Garnier. Talán csak a szárító hatása miatt nem tökéletes, de én nagyon szeretem :) Azt majd írd meg, hogy mit szólsz a szempillaspirálhoz! :)

      Törlés