2014. március 9., vasárnap

Ébredő tavasz

Ülök anya fodrászüzletében és a vendégek arról beszélnek, hogy reggel már hallani a madárcsicsergést. Mikor hajnalban elindulunk az iskolába, már nem korom sötétben baktatunk a buszmegálló felé. Letehettem a pufajkámat és végre ballonkabátot hordhatok. Már nem vagyok mérges, amikor az öcsi kabátja a táskájába van belegyűrve, mert 'ő nem fázik'. Színes körömlakkot veszek a Müllerben. Mi ez, ha nem a tavasz? :)


Szóval itt a tavasz a nyakunkon, most aztán lehet napfürdőzni, meg gyűjteni a D-vitamint, ezerrel fogyókúrázni, hogy bomba csajok legyünk a nyárra (hahahahaha... vasárnap van, akkora ebédet ettem, hogy még mindig fáj a pocakom. Nem baj, majd HOLNAPTÓL megint diétázom :D).

Termékek, amiket használtam:



Ez a Bourjois filces szemhéjtus nagyon bejön, csak az a bajom vele, hogy ráncolja a szemhéjamat, miközben húzom a vonalat... értitek. Pedig nagyon kis full termék lenne, nem hegyes az applikátora, hanem olyan, mint egy ferde ecset. Ha megfeszítem a szememet, egész szép vonalat lehet vele húzni, de még kísérletezek vele.

A L'oréal-os géles szemceruza tökéletes a vízvonalra, én a felső szempilláim sűrítésére használom a legtöbbet.


A Sleek paletták szerelmese vagyok. Ez a Candy névre keresztelt csoda, ami 12 gyönyörű színt rejt magában valami eszméletlen. Olyan élénkek a színek, hogy így tavasszal, nyáron, szerintem nagyon sokat fogom használni. A Garden of Eden pedig még mindig szuper.


És a kedvencem rúzsom, a kedvenc szájfényemmel :)



Ezen a képen is láthatjátok, hogy a tusvonal nem életem legtökéletesebb szemkihúzása, de ezt most nézzétek el nekem, én ráfogom a Mega Liner-re :)

Eszem a hajamat







A kulisszák mögött, avagy Fanni tud grimaszolni:


A legjobb segítség:


Úgy döntött, hogy két fénykép elkészítése között street workout-ozik egyet :D



Örültök a tavasznak? :)

Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a smink és a sálad is nagyon tetszik, üdítő ránézni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alig vártam, hogy hordhassam, totál tavaszias hangulatom lesz tőle :)

      Törlés