2014. február 9., vasárnap

Randi kompatibilis, pasi barát smink

Most hogy itt a február és mindenki szerelmes, mindenki randizik, arra gondoltam, hogy csinálok egy sminket az alapján, hogy a fiúk mitől nem futnak fejjel a falnak. Nem mintha olyan sok tapasztalatom lenne a randizás terén (konkrétan semmi), de a srácokkal valahogy mindig jobban kijöttem, mint a lányokkal. És tőlük aztán kaptam hideget is, meleget is a kinézetemre, szóval ezek alapján próbáltam összehozni ezt a sminket. Persze ha valaki ránéz és nem szereti a rózsaszínt, meg a rózsákat, akkor cukormérgezést kap a látványtól, de képtlen vagyok meghazudtolni önmagamat. Mert hamár romantika, akkor rózsa és rózsaszín :)


Termékek, amiket használtam:




Én alapozó nélkül nem jelennék meg a hőn áhított lovag előtt, de természetesen, ha valakinek gyönyörű bőre van, az ne tegyen, mert eddig úgy vettem észre, hogy az a fiúk legnagyobb ellensége. Azért ezt a Revlon terméket választottam, mert szerintem tényleg észrevehetetlen a bőrön. Bronzosítót és highlightert nem haszbáltam, csak egy kis rózsaszínes pírt az almácskákra. Nekem így üdébbnek tűnik az összkép.
Mostanában többször előfordult, hogy valamit nem a rendeltetésének megfelelően használok, így került a mac Harmony pirosítója a szememre, mint kontúrszín. A mozgó szemhéj egész területére a CT Pink Gold-ja került, erre pedig egy babarózsaszín szemhéjpúder a Bourjois-tól. Nagyon régen használtam folyékony szemhéjtust, de ezzel tudok a legvékonyabb vonalat húzni és a 'természetesség' jegyében most ezt láttam a legcélszerűbbnek.
Mivel semmi nem olyan rossz, mint mikor kicserepesedik a szánk és szerintem semmi nem néz ki hülyébben, mint mikor a száraz ajkaink redőibe beleül a rúzs, én egy szinezett ajakápolót vinnik fel egy ilyen alkalomra. Még ha le is kopik, szép, hidratált marad a szánk utána és valljuk be, egy randevú esetén ez elég jó dolog.






És biztos van olyan fiú aki már ettől a sminktől is falra mászna és azt hangoztatná, hogy a smink az csalás. De hölgyeim! Ha hajlandóak vagyunk elviselni a focimeccseket, a sörözést a haverokkal, a videójátékokat, akkor a pasiknak kutya kötelességük elfogadni, hogy igenis magabiztosabbak vagyunk, ha kisminkeljük magunkat!

Milla puszi: Fanetto

3 megjegyzés:

  1. Fanni! Nagyon tetszik!:) Főleg azért, mert ennél erősebben soha nem szoktam sminkelni magam,ha elmegyek valahova és közel érzem magamhoz.A CT pink gold-ot én is nagyon szeretem!:) Bár az én bőröm cseppet sem tökéletes , de nem bírom elviselni az alapozót:( A fiúkkal kapcsolatban pedig igazad van.. igenis fogadják,hogy a smink valamilyen szintén hozzánk tartozik!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Kata, hogy tetszik. Miért zavar az alapozó? Néha, ha nem a bőrömnek megfelepő alapozót veszek, akkor érzem, hogy nem érzi magát jól benne a bőrőm... :(

      Törlés
    2. Nem tudom, egyszerűen úgy érzem,hogy megfullad a bőröm, pedig próbáltam már színezett hidratálókat is,hátha azt elviselem,de nem megy :(

      Törlés