2014. február 2., vasárnap

Januári kedvencek


A hónapban két hétköznapi/mindennapi sminket rendszeresítettem:

1. van időm sminkelni smink:


Miután a Sleek pirosítók annyira bejöttek és több helyről is jókat hallottam a palettáiról, gondoltam teszek egy próbát és megvettem a Supreme palettát. Nagyon szép színek vannak benne, valamiért mostanában szeretem a zöld szíeneket a szememen és ebben a nagyon szép zöldes árnylatok vannak.


Egyébként a színek nagyon pigmentáltak, viszont én valahogy képtelen vagyok eltsatírozni őket. Nagyon óvatosan kell velük dolgozni és itt nem jön be a szokásos módszerem, miszerint apliktorral felütögetem a színt és utána satírozó ecsettel eldolgozom. Nagyon jó kis paletta, jól kihasználható színekkel és nekem egész nap szépen a helyén maradt a sminkem, ha ezzel készítettem el.

2. nincs időm sminkelni smink


Szerintem senkinek nem kell bemutatnom ezt a gyöngyszemet. Nagyon szeretem használni, főleg mikor késében vagyok, mert az ujjammal egyszerűen felviszem a szemhéjamra, kispirálozom a szempilláimat és nagyon szép, üde tekintete lesz tőle az embernek. Egész nap tart, nem mászik el sehova, nem ül be a mélyítővonalba. Tényleg szuper kis termék


Látszik, hogy januárban hatalmas időhiányban szenvedtem, mert ezt a W7 Trends-es bronzosítót azért szeretem, mert egyszerre lehet használni pirosításra és kontúrosára is. Bár a színe és a benne lévő apró csillámok inkább nyári darabbá teszik, mégis valamiért a hónapban napi rendszerességgel használtam. Még a nyáron írtam róla egy tesztet, ha kíváncsiak vagytok rá, akkor ITT megtaláljátok.


Készül egy teszt erről a mac pirosítóról, amit én kontúrozáshoz használok. Ez a Harmony árnyalat, ami egy nagyon szép, szürkésbarna szín (ha nem is annyira látványosan szürke, de semmiképpen sincsen narancssárgás tónussa). Gyönyörűen lehet vele kontúrozni, tökéletesen eldolgozható és nagyon tartós. Szalagavatóra sminkeltem több lányt is, többek között őt is használtam és olyan jól teljesített, hogy úgy éreztem helye van a kedvencek között.


Hiába kellene vele spórolni, egyszerűen nem tudom nem használni. Szeretem, hogy észrevehetetlen a bőrön, mégis tökéletes a fedése. Teljesen illeszkedik a bőrszínemhez, ő a tökéletes alapozó.


Nem nagyon használok Avon-os dolgokat, és őszintén szólva fogalmam sincsen, hogy ezt a terméket mikor lehetett megrendelni. Én az unokatestvéremtől kaptam. Nagyon hajaz a Clinique, Revlon és hasonló márkák szájceruzáihoz. Nagyon extrém színe van, nagyon tartós és valami hihetlenül vagyány, amikor a pink bakancsom volt rajtam és ezzel vagyok kirúzsozva. 

Nektek mik voltak a leggyakrabban használt termékeitek januárban? Mi lett a kedvencetek? 
Mindenki vigyázzon magára ebben a csúnya időben, én nem tudom megszámolni, hogy a hétvégén hányszor esetem hanyatt a jégen, szóval tessék óvatosan közelkedni!

Milla puszi: Fanetto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése