2014. február 16., vasárnap

Első Mac termékeim

Amikor általános iskola hatodik osztályába jártam, hivatalosak voltunk egy esküvőre. Anyukám hívott egy kozmetikust, aki kisminkelt miket. Ott lettem szerelmes az egész szépségiparba. Eldöntöttem, hogy ha naaaagy leszek én is ezzel fogok foglalkozni. Kezdtem megismerkedni a márkákkal, utána olvasni a dolgoknak és a mac weboldalára keveredve, a képernyő előtt vágyakozva eldöntöttem, hogy egyszer a mac sminkmestere leszek.

Ehhez képest, jócskán megkésve, röpke 8 év után szereztem be az első termékeimet a híres márkától. Ezért egyértelműen a távolságot hibáztatom. Elég messze lakunk Pesttől, soha nem tanultam ott és nem járunk fel a fővárosba (sajnos, pedig egyébként gyönyörűnek tartom és szeretek ott lenni). Írtam egy bejegyzést két Revlonos termékről, amit Belgiumban vettem. A mac kincseim is ennek az útnak köszönhetőek. Két konkrét céllal ültem fel a vonatra a vasvári állomáson:
  • olyan terméket venni külföldön, ami itthon nincs forgalmazva
  • bemenni a mac-be és a fél vagyonomat elkölteni
Mindkét küldetést sikeresen teljesítettük. Igazából már jó előre felkészültem, hogy mit szeretnék magaménak tudni, szóval megrohamoztam az üzletet és az egyébként tündéri eladólánynak nagyon gyorsan, szinte szünet és levegővétel nélkül elhadartam, hogy: szeretnék egy Soft & Gentle-t, egy szürkésbarna kontúrszínt és egy nude árnyalatú rúzst. Kedvesen odavezetett a termékekhez, megmutatta a mintákat, megtapogathattam a termékeket és a boldogságtól szinte repülve hagytam el az üzletet. 


Ez az utazásunk első napján történt, még Pesten. Volt egy kis idő a repülő indulásáig, hát bementünk az Arénába. Képzelhetitek, hogy milyen kín volt az az egy hét, amíg nem nyúltam hozzájuk. Mert hát milyen lett volna, hogy nem írok tesztet az első mac termékeimről? Na és az milyen lett volna, ha úgy fényképezem le őket, hogy már használtam? Szóval az egész utazás alatt ott lapultak a bőröndömben. Néha elő-elő vettem. Nézegettem, csodálatm, szaglásztam őket, és arról álmodoztam, hogy milyen jó lesz őket először használni.





Aki már régebb óta olvas, az tudja, hogy a kedvenc részem a sminkelésben a kontúrozás. Eddig csak a Sleek Face Contur Kit-je volt meg, amit nagyon szeretek, de benne lévő bronzosító kicsit narancssárgás. Ez egyébként nem probléma, mert a bőröm erősen sárgás tónusú és szép lesz a végeredmény, de egy rózsaszínes pirosítóhoz nem volt éppen teli találat. Így került hozzám a Harmony pirosító.



Ha jól tudom, akkor ez a termék eredeti funkcióját tekintve egy pirosító, de én kizárólag kontúrozáshoz használom. Teljesen matt és semmi narancsos tónusa nincsen. Tökéletesen el lehet dolgozni. Nem sötét szín, viszont építhető, ezért lehet vele nagyon finom, természetes keretet adni vele az arcnak, ugyanakkor ha Kardashian féle erős, látványos arcsminket szeretnék csinálni, arra is tökéletes.



Most megint az a rész jön, hogy szabadkozom a kamera teljesítménye miatt, rajta vagyok az ügyön, így tényleg nem jön át a két termék közti (egyébként) óriási különbség. Szóval hinnetek kell nekem, máshogy nem tudom bebizonyítani.



Nagyon régóta szerettem volna egy minőségi highlightert. Hatalmas Youtube-os vagyok, minden este minimum 2 videót megnézek és a Soft & Gentle-ről mindenki nagyon elismerően beszélt, szóval ő lett a kiválasztott.



És végre egy kép, ahol lényegi külömbség látszik két összehasonlítani kívánt termék között. A Sleek highlighterét is nagyon szerettem, rendszeresen használtam, szerintem a legtöbb sminkemnél ez volt rajtam, de a Soft & Gentle-ben van valami, amitől sokkal szebb lesz. Először is, a Sleek inkább fehér színű, arany csillámokkal, a mac pedig teljesen arany. A S&G-ben sokkal nagyobbak és észrevehetőbbek a csillámok, viszont a végeredmény mégis ezerszer természetesebb lesz. Nem csodálom, hogy ennyien oda vannak érte és ennyire magasztálják, mert szerintem ez A highlighter. Nagyon szeretem.


És íme a tökéletes nude rúzs. Annyi próbálkozásom volt már, de valahogy mindig kersztbe tettek nekem a csillámok. Az összes szép rúzsban ott éktelenkedtek a csillámok, amiket egyébkét szeretek, csak ne akkor legyenek jelen, amikor én természetes, szinte testszínű rúzst keresek. Szóval a szín tökéletes, az illatát nehezen, de lassan kezdem megszokni. De szárít. Nem is kicsit. Persze, hallottam a rémhíreket, hogy a mac rúzstól valakinek kicserpesedett a szája, de biztosra vettem, hogy én leszek a kiviétel, az én rúzsom tökéletes lesz. Buta Fanni! A szárító hatást túlélném drogériás kereteken belül, 2000 forintos árkategóriáig. De egy több, mint 5000 forintos, profeszionális, fel (vagy túl?) értékelt márkánál valahogy elvárnám, hogyha nem is lesz hidratált az ajakam használat után, de legalább NE SZÁRÍTSON. Persze erre figyelmeztettek, persze erről én tudtam, mégis reménykedtem és csalódtam.




Ezen a képen is látszik, hogy mennyire természetes a színe, viszont az is, hogy a felvitel után egyszerre látszik, ha az ajkaink nem tökéletesen vannak hidratálva. Márpedig az én szám nagyon hamar kiszárad és szinte minden kiszárítja, szóval nekem ez miatt a Creme d'Nude rúzs (és valószínüleg az összes a mac rúzs) öngyilkosság, főleg, hogy szerintem annál csúnyább nincs, mint amikor a cserepes szánkra rúzst kenünk. Valószínünek tartom, hogy nem örökre szakítottam a mac szájra való termékeivel, mert azért ha más nem is, de egy mac rúzs stáuszszimbólum (kicsit sokat használtam ebben a bejegyzésben a mac és a rúzs szót, nem?)

Mi a kedvenc mac terméketek? Szerintetek mit érdemes még beszerezni a márkától?

Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. Tetszett a poszt de a helyesíràsnàl megjegyezném, hogy olyan nincs, hogy ez miatt. Helyesen: emiatt. Bocsi:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, jó hogy szólsz, jegyeztem, legjözelebb figyelek rá :)

      Törlés