2014. február 23., vasárnap

Édenkert

Az előző bejegyzés a Sleek Garden of Eden palettájáról szólt és ma hoztam egy sminket, amit a paletta zöldes színeivel készítettem.

Termékek, amiket használtam:


Beadtam a derekamat és rendeltem magamnak primert. Nem mintha nagy szempont lenne egy bázis kiválasztásánál, de ennek a Couleur terméknek nagyon szeretem az illatát. Egyébként egy könnyed, fehér színű, elég híg krém, amit az egész arcom területére felviszek. Eleinte kicsit fénylik tőle a bőr, de az alapozót művészi tökéltességgel lehet rá felapplikálni. 


Hosszú vágyakozás után, végre enyém lehet a Bahama Mama... és csajok! Nem véletlenül szeretik annyira ezt a bronzosítót. Mióta megvan csak ezt használom. Gyönyörű színe van, tökéletesen satírozható és szuperül lehet vele kontúrozni. 

Ezzel ellentétben ezt a Maybelline-s púdert ki nem állhatom. Nagyon várom már, hogy elfogyjon, mert ha már megvettem elhasználom, de egyszerűen még az ecsetre is képtelen vagyok felvenni, nehogy az arcomra felvinni. Hatása szerintem nulla... igazából le se kellett volna fényképezni mert tényleg nem mattít, nem fixálja az alapozót.


Szinte már szégyelltem magamat, hogy nem használtam szemhéjalapozót, szóval beszereztem ezt a Lime Crime darabot. Nagyon jó állaga van, krémes, nem 'szilárdul' meg a szemhéjon, nem ragad. Szépen élénkíti a színeket és úgy vettem észre, hogy tarósabb vele a szemsmink.



Erről a L'oréal szemhéjtusról még nem döntöttem el, hogy szeretem-e. Ez így bután hangzik, de tényleg. Annyira krémes, hogy nagyon könnyen el lehet rontani az egyenes vonalat, de éppen ez miatt a lágy állaga miatt nagyon könnyű vele szépen kihúzni a szemünket közel a szempillatövekhez. Az ilyen vastag tusvonalakhoz, mint amit ebben a sminkben is rajzoltam annyira nem jó, mert lassan szárad.

A szempilláról ne is beszéljünk, a Kik-be vettem 290-ért. Soha nem vásrolok ennyire nevetségesen olcsó terméket, mert annak a minősége olyan is. Most az egyszer tettem kivételt, meg is bántam. Annyira kemény és merev volt, hogy képtelenség volt szépen ráfektetni a szemhéjra anélkül, hogy komoly fájdalmat ne okozott volna. Úgy tűnik ez a smink a nagyon jó és a nagyon rossz termékek furcsa egyvelegét hozzta össze :D









Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. fú, nagyon szép lett :). Hihetetlenül jól áll neked! Az utolsó kép különösen tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Az utolsó kép nekem is nagy kedvencem :)

      Törlés