2014. február 13., csütörtök

BH Cosmetics That's Heart Limited Edition paletta

Amikor rátaláltam Heart csatornájára, talán az első videó első perce után rákattintottam a feliratkozás gombra. Árad belőle a nőiesség, a kedvesség és hogy őszintén szereti azt, amit csinál. Szeretem a stílusát, ahogy berendezi az otthonát, amilyen közvetlen a videókban, az ötleteit, mindenben nagyon szimpatikus. Amikor megláttam, hogy a BH Cosmetics csinált egy palettát, ami Heart nevét viseli és ő maga is részt vett az elkészítésében... hát mondanom sem kell milyen lelkesedés fogott el. Aztán milyen rossz kedvem lett, mikor megláttam, hogy a BH nem szállít Magyarországra. Mert még soha nem rendeltem külföldről, de ezért a palettáért megkockáztattam volna. Szóval miután felkapartam magam az önsajnálat bugyraiból, hogy én szegény magyar lány nem tudom megrendelni az egyik kedvenc YouTube gurum palettáját, próbáltam másnak örülni, így ellátogattam a pinkpanda.hu-ra. Biztos, hogy mindannyian ismeritek. Még nem rendeltem az oldalról, a belgiumi kiruccanás miatt hatalmas önmegtartóztatást tartottam és nem rendeltem semmit (aminek jelentem vége...végre vége). De éppen elérkezettnek láttam az időt, hogy megajándékozzam magamat valamivel, ha már That's Heart palettám nem lehet. Gondoltam ezt egészen addig, amíg meg nem láttam a hőn áhított terméket. Sajnos akkor nem volt raktáron, de feliratkoztam és Eszti küldte is az e-mail-t, amint rendelhető volt a paletta. Én meg már raktam is a kosárba és izgatottan vártam, hogy végre megjöjjön a csomag.


Először is beszéljünk a csomagolásról! Mon Dieu! Ez a csomagolás! Van itt minden, amitől egy paletta csajosan tud kinézni. Rózsaszín szív, cirádás betűk, halvány barack színű alap, csipkék... annyira cuki, annyira nőcis. Az biztos, hogy nem hagyták a véletlenre a dizájnerek. Papírból készült, mágnessel záródik. Nem kifejezetten táskabarát megoldás, viszont utazáshoz szerintem abból a szempontból jó, hogy a szemhéjpúdereken kívül van benne bronzosító, pirosító és highlighter is. 

Ha kinyitjuk, akkor egy szív alakú tükör segítségel gyönyörködhetünk magunkban. És nem ám az a gagyi, torzítós fajta... de nem ám. Képet nem csináltam róla, mert vagy én látszottam benne (miközben a koncentrálástól eltorzult az arcom), vagy a fényképezőgép, vagy a függönyöm. Nem erőltettem a dolgot.


A színek gyönyörűek és pigmentáltak. Egy kivételével az összes selyemfényű. A pan-ek kicsit nagyobbak, mint a Coastal Scents-es 88-as palettákban. A bronzosító nagyon szép barna, talán egy kicsit csillámos, de felvitel után matt hatása van. A pirosító annyira pink, hogy csak na. Egyedül a highlighter-ért nem vagyok oda, rajtam szerintem abszolút nem látszik.


A kedvencem az utolsó előtti szín. Szerintem nagyon különleges ez a barna. Egyénként a matt barna szuperül működik, ha a szemöldökünket szeretnénk megrajzolni (persze nem akkor, ha hidrogén szőkék vagyunk, de ha sötét a hajunk tényleg nagyon jó). 


Nagyon érdekes a kiemelő szín, mert így nagyon szép, de inkább az ecseten marad, ha azzal igyekszem felvinni, talán majd úgy jobban fog szerepelni, ha az arcomra is ujjal ütögetem fel.

A színek egyébként jól bírják a strapát, egész nap szépen a helyükön maradnak még alap nélkül is (bár beadtam a derekamat és beszereztem egy Lime Crime szemhéjpúder alapozót-Pink Panda szeretlek).


Törekedtem rá, hogy ne csináljak olyan sminket, mint amit Heart csinált a videójában, de az a türkiz szín azért sikongat, hogy az alsó szempillasort húzzuk ki vele, hát engedtem a csábításnak (magyarul dettó ugyan olyan lett a smink, mint a videóban, de hogy ne legyen annyira ciki azt mondom, hogy tőle inspirálódtam, jó?).

Termékek, amiket használtam:


Egyik nap benéztem a Müllerbe (vicces, úgy csinálok, mintha csak ritkán 'néznék be' a Müllerbe) és ez a Lancome alapozót fél árért dobálták, hát nem tudtam ott hagyni. Nagyon tetszik, az illata nagyon kellemes és nagyon szép fedése van.
Ez a Bourjois púdert Belgiumból haza felé a reptéren láttam először, de arra már úgy kimerítettem a keretet (az a sok finom csokoládé, kávé és péksütemény..), hogy nem vettem meg. Bánkódtam is, mert oda vagyok a csomagolásért (már megint a csomagolás). Szerintem nagyon jó ötlet volt, hogy kicsit nosztalgiázott a cég és egy régi termék csomagolásába bújtatták az újat. A púderben apró csillámok vannak, ami nagyon visszafogottan ugyan, de látható az arcon, egyébként simán hordható a hétköznapokban is.


Megint füstös-szerű smink, megint szemceruzával rajzol alap. Ki kellene lépnem a komfortzónámból? 


Próbáltam kicsit teltebb ajkakat csinálni, ezért a világos Baby Doll rúzs és a 29-es szájfény ment a szám belső részébe, a Fuchia és a 23-mas pedig kívülre. Aztán azon gondolkodtam, hogy hova vastagítom még a számat... :D







És a végére egy vicces kép: Keresd a hibát!


Ti kipróbáltátok ezt a palettát? Szeretitek?

Milla puszi: Fanetto

3 megjegyzés:

  1. Kettő egy nap?:D Most te kényeztetsz engem!?:D Gyönyörű minden.. és imádom a hajad!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja és igen, a hiba.. látom a Te családodnak is megvan humora...:D

      Törlés
    2. Hahahahahaha, nézegettem a képeket, válogattam, hogy melyiket tegyem fel... én úgy nevettem, mikor megláttam. Öcsi beteg volt és itthon maradt a héten, itt már egész jól volt, gyógyulgatott, hát volt kedve hülyéskedni :D

      Törlés