2013. december 22., vasárnap

We Heart It Vasárnap #5

A héten sajnos nem volt sem energiám, sem időm más bejegyzést írni, ezért kicsit mérges is vagyok magamra, de mentségemre szóljon, hogy elég beteg vagyok, viszont ugyan úgy kellett gyakorlatra járnom és dolgoznom, mert az ünnepek előtt annyian szeretnének szépek lenni, hogy nem volt leállás egy percre sem. Nehezen is gyógyulok, pedig péntekre tökéletesen egészségesnek kell lennem, mert azt hiszem életem egyik legnagyobb kalandja fog következni, de erről majd később :)

Anyukámmal valami elképesztő módon odáig vagyunk a lakberendezéséért, és megint egy csomó képet találtam olyan házak, lakások részeiről, ahova szó nélkül beköltöznék. 









Sokszor nézek sminkes képeket, és párszor elő is fordult már, hogy szerettem volna 'leutánozni' a képen látottat. Csak velem fordul elő, hogy miután lefényképezem, a színek és a hangulat valahogy mégsem olyan, mint az eredetinek?



A fiú ismerőseim (és előfordul, hogy néhány lány is) elég sokszor szóvá teszik, hogy smink nélkül szerintük sokkal szebb vagyok (nem mintha láttak volna smink nélkül, maximum azt hitték, hogy éppen akkor nincs rajtam. Tudjátok, a láthatatlan smink :D). Sokszor megkaptam már azt is, hogy a smink csalás és hazugság. Szóval a fiúk is csalnak, mikor atom befeszülve vonulnak végig a strandon? :D Mindenesetre az alábbi képek, tényleg elképesztőek. Bár én inkább művészetnek hívnám ezt.




Még mindig nem tudok magamnak rutinból tökéletes tusvonalat csinálni. Mikor ezt a képet megláttam, eszembe jutott, ahogy köntösben állok a fürdőszobatükör előtt, tátott szájjal, koncentrálva húzom ki a szememet, mikor a családom többi tagja már kabátban a kocsiban ül és 20 perce is azt mondtam nekik, hogy 5 perc és készen vagyok :D


Minden évszakot szeretek. Mindegyiknek meg van a maga varázsa. Szeretem a hóesést. Persze nem akkor, amikor reggel a buszmegállóba sietve nem látok, mert az arcomba fújja a szél, hanem amikor szépen szállingózik és minden csupa fehér lesz, amikor ropog a talpunk alatt (tudjátok a TNT is megénekelte), amikor a jó meleg szobából forró kakaóval a kezembe nézem az ablakon keresztül, ahogy mindent beborítanak az apró hópelyhek. Szeretem a telet. Mikor ott kint hideg van, nálunk meg 25 fok (mert ha az alá megy a hőmérséklet a lakásban, akkor sipítozok apunak, hogy megfagyok). Amikor hosszúak az esték és mindenki együtt van, forralt bort iszunk, együtt nézünk filmet, együtt vacsizunk, égnek a gyertyák és frissen sült muffin illata belengi a házat.





Mennyire cuki már?
Gyorsan megragadom az alkalmat, hogy megmutassam nektek, hogy múlt héten vasárnap a vizsgán milyen menyasszonyi sminket csináltam (igen, megint vizsgáztunk). Inkább elméleti feladatok voltak, ezért nem is tudnék egy külön bejegyzést csinálni, de annyira tetszik a smink, hogy mindenképpen szerettem volna nektek megmutatni. Boglárka megint gyönyörű és bájos volt, pont olyan, amilyennek egy menyasszonynak lennie kell. A barátnőim viccelődtek is vele, hogy gyorsan adjuk férjhez, mert az egész lényéből sugárzott, hogy oltár elé való :) Az én drágám olyan mint egy kaméleon. Tényleg akármilyen témájú sminket csinálok neki, teljesen átlényegül és beleéli magát a 'szerepébe'. Ő az én Mona Lisa-m, a Sixtusi kápolnám :D



Mindenki pihenjen sokat a szünetben!

Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. Hűű ez a válogatás most nagyon-nagyon tetszett !:D
    Minden kép és minden kis írásod olyan volt amit teljesen így gondolok én is!:D
    Hát igen Boglárkád pedig valóban egy igazi kaméleon! Most is meseszép!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszett :) Bogi egy főnyeremény. Nem csak szép és könnyű sminkelni, de mindig rendelkezésemre áll, ha gyakorolnom kell, vagy ha vizsga, verseny van :)

      Törlés