2013. december 15., vasárnap

We Heart It Vasárnap #4


Sokszor elgondolkodtam már azon, hogy miért tartom (és tartja még sok, sok lány) annyira vonzónak Chuck Bass-t. És egyáltalán jogosan vagyunk-e oda egy olyan személyért, aki a valóságban nem is létezik? És vajon ha az őt alakító színésszel találkoznánk, ő is ennyire magával ragadó lenne-e? Aztán megnézek egy részt a Gossip Girl-ből és már nem is akarok gondolkodni, csak egyszer majd azt érzeni valaki iránt, amit Chuck és Blair érzett. Amúgy befejeztem mind a hat évadot és egy hatalmas űr tátong bennem :( :D Tudtok valami hasonlóan jó, csajos sorozatot, amit érdemes lenne nézni?



Nagyon szeretnék egy fényképezőgépet venni, ami a lehető legjobban visszaadja a színeket, mert nagyon sokat szenvedek azzal, hogy csinálok egy sminket és a képeken nem látszik olyannak, amilyen valójában. Az egyetlen probléma, hogy abszolút nem értek az ilyen technikai dolgokhoz :D Szóval ha valaki tudja, hogy milyen gépet kellene venni ahhoz, hogy szép képeket tudjak csinálnia a sminkekről, akkor legyen szívesen tájékoztatni :)



Nagyon szeretnék a egy ilyen hógömböt a szobámba. Főleg most, hogy kint vannak a téli dekorációim, nagyon szép lenne.


Nem szoktam blogon annyira személyes dolgokról írni, de most megteszem: nagyon hiányzik a nagypapám.


Nem szeretnék Budapesten élni. A kisváros, ahol felnőtten, nekem annyira az 'otthont' jelenti, hogy nem költöznék el innen. Na de ha ilyen fullos metrók közlekednének Pesten, na akkor lehet, hogy többször vetemednék tömegközlekedésre, mikor a fővárosban járok :D



Bár a hétköznapokban föld színeket szeretek használni sminkeléshez, nagyon tetszenek az élénk színekkel készült szemfestések. Azért is szeretem, hogy barna színű a szemem, mert szerintem mindent szín jól megy hozzá.


Annyira tetszenek az ilyen konyhák. Ha ránézek egy ilyen képre, elképzelem, hogy az én lakásomban van és éppen finom sütit sütök a kis családomnak :)



Ez sok strassz lehet, hogy már kicsit túlzás, de rajongok minden csilli-villi, rózsaszín, csajos dologért. Szerintem egy lánynak a legkönnyebb ajándékot venni :)


Főleg, mikor hónap végére elhasználom a rendelkezésemre álló adatforgalmamat (soha nem tudom, mi ennek a hivatalos neve) és egy unalmas váróterembe egyszer csak van internetkapcsolatom :)

Milla puszi: Fanetto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése