2013. december 1., vasárnap

We Heart It Vasárnap #2

Nézegettem a héten összegyűjtött képeimet és arra jutottam, hogy még mindig ez a legjobb weboldal, amit ismerek :)

Az Eiffel torony minden évszakban gyönyörű:



Nagyon örülnék, ha a képen lévő sminktermékeket át tudnám varázsolni a sminkes szekrényembe:

Kipróbálta már valaki a Real Techniques ecseteket? Nekem már nagyon fáj a fogam rájuk :)

Ha az álommunkára gondolok, akkor ez a kép ugrik be: egy színház színfalai mögött sminkelek és kb. így néz ki a munkapultom :D





Ilyen fiúk léteznek, vagy mi lányok találjuk ki az ilyen édes párbeszédeket? Lassan attól tartok azért ilyen magasak az elvárásaim, mert azt várom, hogy valaki ilyeneket mondjon nekem :D

Ilyen képeket nézegetve az sajnálom, hogy csak egy szobám van amit dekorálhatok:







Tökéletes :)
A pink az a szín, amitől minden jól fog kinézni:


Ilyet hol lehet kapni?????


Bár én laptoppal és kakaóval nyomom, de ezeken a hideg napokon az a legjobb, mikor bekucorodok az ágyamba, körülveszem magamat a díszpárnáimmal és nézem a szebbnél szebb képeket :)
Körülbelül így szoktam kinézni mikor vásárolok és a hatalmas Suzuki Alto-ba próbálom betuszkolni a papírtáskákat :D 

Szeretném bemutatni a leendő gyermekeimet :)))




Éppen laptop vásárlás előtt állok és nagyon tetszene, ha valahogy így nézne ki a billentyűzetem:



És persze, nem feledkezünk meg a Disney-ről és arról sem, hogy meg szeretném nézni a Macskarisztokratákat...és az Aladdint... meg a Hamupipőkét... szóval értitek :))


Erről jut eszembe, mi a kedvenc mesétek? :)

Milla puszi: Fanetto

3 megjegyzés:

  1. szia, kaptál tőlem egy díjat :). A részletek a blogomon :P

    VálaszTörlés
  2. Macskarisztokraták a legjobb :D
    http://www.youtube.com/watch?v=BDzFk7crYKA

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, hogy én nem igazán tudok kedvencet választani, de tagadhatatlan, hogy a Macskarisztokraták egy remekmű :)

      Törlés