2013. december 7., szombat

Egészség nap a vasvári általános iskolában

Azt hiszem, hogy életem egyik legboldogabb időszakának mondhatom azt a nyolc évet, amíg általános iskolába jártam. A legjobb barátnőmet ott ismertem meg, akivel azóta is elválaszthatatlanok vagyunk. Nagyon szerettem azokat a napokat, amikor nem volt tanítás, hanem különböző programok voltak. Mindig egy csomó fényképet csináltunk, amiket visszanézve mindig mosolyognom kell magunkon, hogy mennyire nagylánynak éreztük magunkat, és mennyire kis picik voltunk akkor még. Kicsit újra átélhettem ezt, amikor az iskola meghívott vendégeként a bőrápolásról értekezhettem a gyerkőcökkel :)

Hárman voltunk egy teremben: egy manikűrös, egy kozmetikus és én, mint kozmetikus tanuló. Rita, aki már több éve dolgozik a szakmában, különböző zöldségeket, gyümölcsöket és a konyhában fellelhető alapanyagokat hozott olyan pakolásokhoz, amit mindenki otthon is elkészíthet. A picik nagyon élvezték, hogy ők maguk keverhették ki burgonyából, répából, céklából, joghurtból a bőrtáplálókat és utána felkenhették az arcukra. A legnagyobb sikere a céklás pakolásnak volt, amikor az elsős kislányok megjöttek, mindenki mondta, hogy a rózsaszínből kér az arcára  :) Egyébként meglepődve tapasztaltam, hogy az idősebb korosztálynál a lányok lelkesedése és érdeklődése sokkal kisebb volt, mint a fiatalabbaknál, viszont a fiúk ugyan olyan bevállalósak voltak mind a nyolc évfolyamban.






Nagyon hálás vagyok, hogy újra ott lehettem az iskolában, találkozhattam a régi tanáraimmal. Remélem a srácok jól érezték magukat és néhány hasznos dolgot is tanultak tőlünk. 

Ti szoktatok 'házi pakolást' készíteni? Ha igen, milyen összetevőket használtok?

Milla puszi: Fanetto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése