2013. december 5., csütörtök

Az én popdívám



Az iskolánkban szakmai napot tartottak hétfőn. Az elsős kozmetikus tanulók nappali sminket készítettek, nekünk, végzősöknek pedig fantázia sminket kellet csinálnunk. Az idei Beauty Forum sminkversenye alapján a téma nálunk is a 'popdíva' volt.

Amikor kihirdették a versenyt, az első dolog ami eszembe jutott egy PCD videóklip volt:



Az egész koncepciót az alapján csináltuk, ami 2:53-tól van a klipben. Ez alapján volt a haj és a ruha elkészítve. A sminkkel kapcsolatban egyszerre egy csillag ugrott be (mint kiderült, nem csak nekem. Vicces volt, hogy a mellettem lévő osztálytársam is egy csillaggal készült. Jól bepánikoltunk mind a ketten). A fejemben összeállt képet sikerült összehozni, egyébként én maximálisan meg vagyok elégedve a végeredménnyel. 


Vasárnap este az egész házunk átalakult egy 'popdíva gyárrá'. A konyha fodrászat lett, a nappali és a mosókonyha varroda. 

 A Boglárka haja egyébként szög egyenes. Ezt az 'afró-frizkót' apa úgy alkotta meg, hogy dauercsavaróra berakta a haját és másfél órán keresztül száradt a búrában, és csavarósan is aludt. Az én drága modellem egy tündér, szabadidejét arra áldozta, hogy gyakorolhassak és mindenféle kellemetlenséget elviselt a kedvemért. Nagyon hálás vagyok neki.


Apci nagyon aranyos volt, szorgalmasan varrta a ruhát, amit megálmodtam. A szüleim segítsége nélkül biztosan nem sikerült volna ilyen jól. Hatalmasat dobott az összképen a ruha és a haj, amit egyedül nem tudtam volna megcsinálni. Szóval az eredmény épp úgy múlott az én drága anyukámon és apukámon, mint rajtam. Csak azt sajnálom, hogy nem tudtam nekik különdíjat felkínálni. :) Szerettem volna egy nagyon letisztult sminket csinálni. Próbálkoztunk színekkel is, eredetileg kék-ezüst lett volna a csillag, de valahogy arra jutottunk, hogy maradjunk a fémes hatásnál, így minden ezüst lett. Papírból kivágtam egy szabályos csillag formát és ezüst szemhéjpúderrel körberajzoltam Bogi bal szeme körül. Utána a Maybelline Color Tattoo-i közül az 50-es, Eternal Silverrel kitöltöttem. Egy ezüst szemhéjpúderrel fixáltam a krémes terméket, majd a szeme körül egy kis feketével árnyékoltam. A jobb szemén egy picit erőteljesebb ezüst-fekete füstös sminket csináltam. Maybellin-es zslés tussal kihúztam a szemeit, majd egy szerintem nagyon brutális műszempillát tettem fel. A szája szintén az Eternal Silver-rel volt lealapozva, majd fehér-ezüst csillámporral fedtem be. Az arcán csak alapozó és púder volt, semmilyen bronzosítót, vagy pirosítót nem használtam.

 A verseny kezdetéig Bogi a köntösömben flangált, persze tegyük hozzá, hogy neki még az is jól áll, ha pink plüss köntöshöz fekete nubuk magassarkút vesz fel :D Aztán apa elvégezte a ruhán az utolsó simításokat, majd még a verseny kezdte előtt megcsinálhattuk az alapozást. Egy óra állt a rendelkezésünkre, hogy elvégezzük a smink többi részét. 

                         
Elkezdődött a verseny, mindenki izgatottan munkához látott.


Heten versenyeztünk, a többiek az aula másik felében szorgoskodtak, róluk sajnos nem készült munka közben kép, legalábbis az én birtokomban nincsen



A nagy izgalomban persze kapkodtam, így nem egyszer sikerült a saját dolgomat megnehezítenem. Legtöbbször a javítással csináltam a legnagyobb kárt. Itt például nem figyeltem eléggé és a zselés tus egy darabkáját kentem el gyönyörűen a kész, lealapozott arcbőrön

Utolsó simítások. A hajam már nem bírta a strapát :D
 A végeredmény:





Sajnos pár kép homályos lett, remélem azért a lényeg így is látszik
A verseny végén, mikor a zsűri már értékelte a munkáinkat a modellek felmentek a színpadra és mindenki szemügyre vehette őket teljes pompájukban:



Az eredmények:

1. helyezett: Illés Ingrid


2. helyezett: Buda Natália


3. helyezett: Ambrus Fanni


Nagyon boldog voltam, mikor kimondták a nevemet. Gyönyörű ajándékokat kaptam, többek között csillámtetováló és szempilla-göndörítő tanfolyamra is elmehetek. Az ajándék termékeket biztosan használni fogom későbbi sminkekben. Egyenlőre tesztelés alatt tartom őket :) 

Kíváncsi lennék arra, hogy ti milyen sminket készítettetek volna, ha indultok ezen a versenyen. Nektek mit jelent a popdíva? Milyen motívumokat, kiegészítőket használnátok? Milyen stílus felé hajlanátok?

Milla puszi: Fanetto

4 megjegyzés:

  1. Ez nagyom jó, szuper ügyes vagy! :-) Apukád olyan mint egy stylist, mikor elsőnek végig néztem a képeket és nem olvastam el a szöveget, azt hittem tényleg az :D Biztos jó érzés, hogy a te csillagod cégül jobban sikerült :P. Miket nyertél még?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, apukám nem tipikus apuka, nagyon élvezte ezt az egészet :) Pandhy's sminktermékeket kaptam. Már ki is találtam egy jó kis sminket, amit szeretnék megcsinálni a közeljövőben, de annyira rosszak a fényviszonyok, hogy szinte lehetetlen szép képet csinálni :(

      Törlés
  2. Juujjj!:D Gratulálok,ügyes vagy mint mindig!:)) Nagyon szeretem mikor ilyen versenyekről hozol bejegyzést!:) A fényviszonyokkal én is rosszban vagyok mostanában...eléggé megnehezítik a dolgom..:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, néha úgy érzem, egy stúdió kellene ahhoz, hogy télen is lehessen rendes fotókat készíteni :D Örülök ha tetszett Kata :)

      Törlés