2013. november 24., vasárnap

We Heart It Vasárnap #1

Arra gondoltam, hogy új rovatot indítok (hú, ez most annyira újságírósan hangozott :D). Van egy oldal, amit biztos nagyon sokan ismertek: weheartit.com. Őszintén mondhatom, hogy ez a kedvenc internetes oldalam, és persze a Facebook a legtöbbször megnyitott oldal a gépemen, a telefonomon, de We Heart It-re megyek inspirálódni, lakberendezési ötleteket gyűjteni, csöpögni a szerelmes képeken, irigykedni, hogy milyen gyönyörű sminkeket töltenek fel. Én 9 csoportba gyűjtöm a képeket. Ez a 9 téma talán az, ami engem a legjobban foglalkoztat, amire a legkíváncsibb vagyok. Arra gondoltam, hogy minden vasárnap gyűjteményenként bemutatom a héten számomra legkedvesebb képet (igyekszem egyre szorítkozni, ez nem mindig fog sikerülni, már most érzem) és lesz 'random' kategória, ami egyszerűen csak tetszett. 

Gossip Girl: azt hiszem, hogy nem kell magyaráznom, nem egyszer írtam már itt is arról, hogy mennyire szeretem ezt a sorozatot. Képzeljétek! Én másfél éve nézem. Még nem fejeztem be, mert őszintén mondom, nincsen hozzá bátorságom :D Míg van hátra rész, addig úgy érzem, hogy tovább élek a történetben... De! Anyukámnak körülbelül augusztusban megmutattam az első részt és annyira rákapott, hogy már behozta az én másfél évemet. Totál függő lett. És anyukám! Én annyira büszke vagyok rád! :')



Kell ehhez bármit is hozzáfűzni? Tudom, hogy ez egy sorozat, megírt jelenetekkel, mondatokkal és stb. De mennyire kedves már a gondolat, hogy valaki annyira szereti a másikat, hogy nem tudja elképzelni, hogy lesz olyan nap a jövőben, amikor már nem érzi a szerelmet.


Szeretlek: a romantikus filmek mellett, a szerelmes képeket nagy rajongója is vagyok.


Van olyan dolog, ami ezeknél a dolgoknál szebb mosolyt csal egy szerelmes lány arcára? Szerintem nincs.


Tetoválások: nincs tetoválásom. Be voltam jelentkezve, de visszamondtam, mert féltem. Annyira ciki :( Pontosítok: pénteken az oktatóm kitetoválta a szemöldökömet. Annyira szép lett. Képet majd láttok róla, csak még heges. Na vissza a témához. Azt hiszem, soha nem lesz tetoválásom. Tényleg félek a fájdalomtól :D


Látom magam előtt anyukám arcát, amikor megmutatom neki, hogy tetoválást csináltattam... Van egy vicces történetem. A fésülködőasztalomon tavaly nyáron volt egy befőttes üveg, ráírva, hogy 'Tattoo Money'. Odadobtam mindig az aprókat, hogy majd összejön a pénzem. Na egyik nap megyek haza gyanútlanul és éppen készülök kiüríteni az aprópénztartómat, mire látom, hogy bővült a felirat az én kis perselyemen: 'ne merészeld! Anyád' Ne tudjátok meg, én hogy szakadtam :D Erről a képről egyszerre ez jutott az eszembe :D


Disney: szombat reggelenként a reggelim elfogyasztása közben a Disney csatornát nézem, tátott szájjal. 


Emlékszem, hogy az első szobámban a falam Disney plakátokkal volt tele, a polcok pedig Disney kazettákkal, szinte az összes mese megvolt, ami addig megjelent (most meg DVD-n, vagy a gépen... a függőségnek nincs vége, csak mert 20 éves vagyok). Én is így ültem a TV előtt.


Szeretem az uszkáromat: évek óta könyörgök egy uszkár kutyáért, de apa mindig talál valami kifogást. Meg szoktam fenyegetni, hogy el fogok költözni és veszek magamnak egyet. De nem hatja meg, hogy az egyszem lánya elköltözik a háztól, csak mert ő makacs és nem engedi, hogy a lakásban kutya legyen. Ti értitek ezt? :)


Szeretnék egy ilyen képet majd, ha lesz egy szép uszkár kutyám. Pricess Sophie lesz a neve és szép köves nyakörve lesz. És velem alszik majd. A díszpárnák között. :)


Párizs: pár éve kezdődött nálam ez a nagy Párizs-mánia. A középiskolai ballagásomra az öcséimtől egy 170 cm-es Eiffel tornyos falmatricát kaptam, a szüleimtől egy Eiffel-tornyos medált, és szerintem nincs is olyan használtai tárgyam, amin ne lenne Eiffel torony, vagy Párizs felirat.


Szeretnék sétálni Párizsban. Alig várom, hogy kijussak. Mindegy mikor, mindegy hogyan, csak legyek kint. Ja, és az Eiffel torony alatt kérjék meg a kezemet.


Édes otthon: alig várom, hogy legyen egy szép lakásom és azzal tölthessem az időmet, hogy rendezgetem, dekorálom.


Gyönyörű ez a kép. Már egy dobozba gyűjtögetem a téli díszeimet és alig várom, hogy december legyen és az egész szobám átváltozzon téli csodavilággá :)


Rózsaszín: a kedvenc színem. Mindenem rózsaszín.


Van egy ilyen szép pink cipőm. Na ennyire talán nem magas, de ezúton is köszönöm az ajándékozónak, hogy ilyen szép lábbeli tulajdonosa lehetek :)


Smink: az egész életem a sminkelés körül forog. 


Alig várom, hogy végre boldog tulajdonosa legyek egy igazi mac rúzsnak.


Random:


Az előző bejegyzésben írtam, hogy keresgélem a saját illatomat. Pár hete rájöttem, hogy mi sem kézenfekvőbb, mint hogy a legklasszikusabb női parfümöt választom. Most már csak az a probléma, hogy a környéken sehol nem lehet Chanel termékeket beszerezni. Vigyázz Pest! Nemsokára jövök! :)


Ha ti is regisztrálva vagytok az oldalra, akkor kérlek linkeljétek be 'magatokat', mert szeretném megnézni, hogy nektek milyen képek tetszenek, mik azok amik megfognak, esetleg inspirálnak titeket. Engem ott is Fanetto néven találtok meg (mint mindenhol máshol :D).

Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ötlet,támogatom!:D Én is hasonlóban gondolkodtam csak pinterest-es változatban
    még nem tudom,hogy igen vagy nem!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te Drága, hát örülök, hogyha tetszik :) Én kíváncsi lennék egy pinterest-es rovatra, főleg, hogy regisztrálva vagyok, de még nem igazán jöttem rá, hogy hogyan is kell használni :D Szóval Legyél kedves tarts nekem egy gyorstalpalót! :) <3

      Törlés