2013. augusztus 26., hétfő

Pink, pink, pink

A rózsaszín iránti szerelmem 20 év alatt sem csökkent, sőt ha ez lehetséges napról napra növekszik... Tudjátok, ahogy Blair szereti Chuck-ot. :D Szóval a mai sminkbe a pink szín fog dominálni. Nagyon rossz, de most is szabadkoznom kell a fényképezőgépem teljesítőképessége miatt, vagyis inkább annak hiánya miatt. A színek a valóságban sokkal élénkebbek és egy gyönyörű NYX-es pigmentet használtam, ami valami eszméletlenül csillog, de hát sajnos ez nem látszik a képeken.

Egyébként nálunk, Szombathelyen a Müller áruházakban hatalmas NYX akció van, ugyanis kisöprik a márkát az üzletekből, arra senki nem tudott nekem választ adni, hogy miért. (esetleg, ha valaki tudja, akkor írja meg nekem kommentbe) Nem tudom, hogy ez az összes magyarországi Müllerben így van-e, de itt 500 és 800 ft-ért lehet kapni MINDENT. A rúzsoktól elkezdve, a Jumbo Pencil-eken át a pirosítókig minden ennyibe kerül, szóval szerintem érdemes körülnézni, ha szeretitek a márkát. 







Termékek, amiket használtam:







Közelebbi képek a szemsminkről:









Milla puszi: Fanetto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése