2013. július 3., szerda

Clinique csomag


 
Ajándékba kaptam ezt a Clinique csomagot. Nagyon örültem neki, mert már régóta ki szerettem volna próbálni ezt a márkát, csak még nem került rá sor. Nagyon szép és igényes a csomagolása, a papírdobozban található egy rózsaszín neszesszer (olyan allergiás anyagból... mármint nekem feláll a nemlétező szőr a hátamon, ha ezeken a recés anyagokon végighúzom a körmömet...), benne egy szempillaspirál, egy szemceruza és egy sminklemosó.  

Kezdjük a szemceruzával.101-es black diamond névre hallgat. Nagyon szeretem, mert alapjáraton krémes állagú, jól satírozható, kitűnően használható sötét szemhéjpúder alapjaként, de ha a szememet szeretném kontúrozni vele, akkor nap végére sem mászik el a helyéről. Nekem egy csoda, hogy pillogás közben nem lesz egy "szép ív" a szemhéjamon, ahova felkenődött. Tényleg egész nap helyt áll. A diamond elnevezés valószínűleg a kis csillámokra utal, amik nagyon szépen és visszafogottan léteznek, így hétköznapi viseletre, akár minden nap is használható

A sminklemosó olajos érzetet hagy maga után, ezért én mindig használok utána arctejet, tonikot a szememnél is. Egyébként számomra fantasztikus, hogy nem kell nyolcvanezer vattakorongot elhasználnom a szemsminkem eltávolítására. Alaposan áttörölve, fülpiszkálóval rásegítve maradéktalanul eltűntet mindent. Külön öröm nekem, hogy a szememet abszolút nem irritálja, és tudom, hogy ez egy Clinique terméknél annyira nem meglepő, de azért az olajos lemosókkal nekem szokott gondom lenni. A csomagolása nagyon praktikus, biztonsági kupak van rajta (tudjátok, mint a gyógyszeres üvegeken). Lehet, hogy meg kellene mentem utazásokhoz, mert tuti nem borulna ki a bőröndbe, de annyira jól teszi a dolgát, hogy egyszerűen nem tudom nem használni.

A szempillaspirál szerintem egy teljesen egyszerű, flanctól mentes, átlagos szempillaspirál (erre a szóra létezik szinonima, hogy ne írjam le hússzor egy mondatban?) és nincsen semmilyen különleges, fullos applikátora sem, ami mesés szempillákat ígér.Ennek ellenére tökéletesen teszi a dolgát. Nekem mindig 3D-s műszempillám van fent (mindjárt meglátjátok, hogy miért), de az utóbbi két töltés kimaradt, így magamon meg tudom mutatni, hogy mit is tud ez a termék.




Spirál nélkül (nincs is mit spirálozni...)


Spirállal


(Igen, tudom, hogy ki kellene szednem a szemöldökömet, de most nem az a lényeg :D) Szerintem az eredmény magáért beszél. Nekem a rövidebbnél is rövidebb, és az egyenesnél is egyenesebb pilláim vannak. A spirált két rétegben vittem fel, és így legalább lehet látni, hogy valami van a szemem körül... 

Teljesen meg vagyok elégedve ezzel a kis csomaggal, mind a három terméket nagyon szeretem. A márkával való első találkozásom is pozitív, szóval lehet, hogy gyűjtögető üzemmódba kapcsolok és beszerzek még pár Clinique cuccot (a bejegyzés végére már tudom, hogyan kell leírni, hogy Clinique :D). 

Ti használjátok ezek közül valamelyiket? Szeretitek? Mi a véleményetek a márkáról?

Milla puszi: Fanetto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése