2013. július 25., csütörtök

Barna-zöld füstös szem és piros ajkak



Ez a smink talán egy barna füstös szemhez hasonlít a legjobban, de egy kicsit felturbózva zöld színnel a mozgó szemhéjon. A zöld és piros szín szerintem nagyon passzol egymáshoz, ezért választottam ezt az élénk rúzst.

Termékek, amiket használtam:







Közeli kép a szemsminkről:




És az összhatásról:









És mivel az én drága öcséim olyan aranyosan segítettek nekem a fényképek elkészítésében, ezért kaptak egy-egy nagy puszit:



Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. Teljesen beleszerelmesedtem ebbe a zöld szemsminkbe, nekem nem állna jól a zöld szemeimhez sajnos,de rajtad eszméletlenül mutat!
    Tesóidnak meg hatalmas pacsi, hogy ennyire segítőkészek ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűleg te sokkal jobban tudod, hogy mi áll jól neked, mint én, de szerintem a zöld szemekhez ez a smink kifejezetten jó lenne :)
      Nagyon szeretem a szemem színét, mert szerintem akármilyen színű smink jó hozzá.

      Törlés