2013. július 18., csütörtök

A tökéletes pink pirosító


A pirosító fotózása közben tudatosult bennem, hogy lehetetlen házi körülmények között hiteles képet készíteni bármiről, aminek a színéről szeretnék képet prezentálni -.-


 Az Africa bronzosítóhoz hasonlóan, amiről az előző bejegyzés szólt, egy W7 Trends termékről lesz szó, amit a tesminked.hu oldaláról rendeltem. Körülbelül egy hónapja rám tört, hogy nekem pirosítókra van szükségem, méghozzá minden fellelhető színben, márkában, kiszerelésben. Így jutott a választás erre a vágány pink színre, a hatalmas 10 grammos kiszerelésével. Megrendelés előtt utána néztem, hogy mit írnak róla, és az a vélemény, miszerint 'aki rikító pink pirosítót szeretne, az rendelje meg nyugodt szívvel' teljesen meggyőzött. A termék In The Pink néven két árnyalatban kapható Perfect Pink és Baby Pink árnyalatban. Nekem az első van meg, de mivel nagyon meg vagyok vele elégedve, szeretném a másikat is beszerezni.



A dobozka könnyen nyitható, fekete műanyag, aminek a teteje átlátszó, így jól látható a préselt pirosítóba írt 'in the pink' felirat, ami szerintem nagyon jól néz ki :)


Vékony rétegben is elég erőteljes színe van. Kifejezetten pigmentált, jól eldogozható, de érdemes felvitel előtt leütögetni az ecsetet, hogy ne egy hatalmas pink folt legyen az almácskáinkon, és bohócképünk legyen. Óvatosságra tehát szükség van, de miután kitapasztalja az ember, hogy hogyan használja, szuperül teszi a dolgát. 

A következő képen szerettem volna nektek bemutatni, hogy milyen is az arcon, és igyekeztem a lehető legláthatóbb mennyiséget feltenni, de még így sem adja vissza kép a valódi színt és hatást. 




Milla puszi: Fanetto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése